Plenoil va celebrar el passat divendres 3 de març la seva II Convenció Internacional. En l’esdeveniment, el CEO de l’empresa, José Rodríguez De Arellano, va donar a conèixer tots els resultats del passat 2022 i va establir els objectius per aquest 2023.
L’empresa ha experimentat un creixement exponencial respecte a l’any anterior, amb un increment en la venda de litres que ha arribat als 692 milions de litres i una facturació propera als 1.000 milions d’euros. Els excel·lents resultats els han permès establir objectius encara més alts i continuar apostant per un equip humà encara més gran. Rodríguez de Arellano va recordar en la comunicació de resultats que les claus de l’èxit de l’empresa són l’esforç i el treball en equip, sense oblidar els objectius comuns de tots els departaments. A més, es va donar a conèixer la creació de dos nous departaments: comunicació i sostenibilitat. La creació d’aquestes dues noves àrees obre pas a Plenoil a una nova era centrada en el futur de l’empresa, amb l’objectiu de continuar creixent i oferir sempre el millor preu sense renunciar a la qualitat.
Ambdós departaments tenen com a objectiu fer que l’empresa sigui més gran i oferir prestacions essencials per a qualsevol empresa internacional.
Cultura Plenoil
Plenoil és líder en el sector d’estacions de servei de nova generació. Amb l’obertura el 2015 de la seva primera estació de servei, l’empresa neix amb l’objectiu de fer que l’ompliment de combustible sigui segur, còmode, automatitzat, de qualitat i amb el millor preu. Per fer-ho possible, posa a disposició dels seus clients estacions de servei automatitzades que ofereixen carburants de la màxima qualitat i que compleixen amb la normativa mediambiental vigent.